Serwis recepcyjny jest punktem obsługi klienta, ma za zadanie zapewnić sprawne funkcjonowanie firmy. Jest jej wizytówką. Pracownicy recepcji Umbrella Security posiadają komunikatywną znajomość języków obcych, znajomość obsługi komputera, ukończone szkolenia oraz doświadczenie praktyczne, a także profesjonalny, elegancki wygląd.
Oferowany przez nas serwis recepcyjny może pełnić następujące funkcje:
Obsługa połączeń telefonicznych,
Dystrybucja korespondencji przychodzącej i przygotowywanie poczty wychodzącej,
Współpraca z firmami kurierskimi,
Obsługa spotkań, przygotowywanie oraz rezerwowanie sal konferencyjnych,
Organizowanie wyjazdów służbowych oraz spotkań, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych,
Wsparcie biura w innych czynnościach administracyjnych,
Prowadzenie administracji i archiwizacji dokumentów,
Ogólna prezentacji produktów oferowanych przez firmę,
Wydawanie identyfikatorów,
Nadzór nad zastosowaniem procedur właściwej kontroli wstępu osób niezatrudnionych do części biurowej i administracyjnej,
Nadzór nad powierzonymi kluczami do pomieszczeń biurowych.
Umbrella Holding działa na terenie całej Polski Jesteśmy w ponad 500 lokalizacjach! Przejdź do interaktywnej mapy i sprawdź gdzie znajduje się nasz najbliższy oddział.